EN

طراحی و مهندسی

خطوط تولید مارگارین و لبنیات

مزایای شرکت

خطوط تولید مارگارین و لبنیات

کیفیت بالا

کلیه مواد اولیه پس از خریداری و قبل از اعمال عملیات ساخت،برای سنجش کیفیت در آزمایشگاههای متالوژی معتبر مورد آنالیز قرار میگیرند.

قیمت مناسب

ماشین آلات ساخت بهین سازان دارای کیفیت درحد نمونه های مشابه اروپایی می باشد با اینحال قیمت تمام شده آنها کمتر از یک سوم نمونه های مذکور بوده و مقرون به صرفه می باشد.

تجهیزات خط تولید مارگارین
تجربه و حسن شهرت

بهین سازان بدیع، نام آشنای شرکت های اروپائی فعال در زمینه ی ماشین آلات مارگارین بوده و تجربه ارزنده ی یک نسل قبل را با خود به همراه دارد.

خط تولید مارگارین و کره گیاهی

مارگارین چیست؟

اگر امولسیون آب در روغن را که در حال حاضردر ایران درصد روغن آن 60 تا 80 است ، توسط یک سری فرآیند ها و در ماشین آلات خاص ، فرم دهی کنیم محصول حاصل می تواند منجر به تولید مارگارین شود.
مارگارین در انواع مارگارین سفره ، شورتنینگ و پاف پیستری (puff pastry) قابل عرضه است که بسته به شرایط تولید میتوان هر یک را در خط تولید تهیه کرد.

خط تولید مارگارین
دستگاه های خط تولید مارگارین

مارگارین در ایران

در ایران اولین و تخصصی ترین مارگارین سفره، مارگارین مهگل است که شرکت صنایع غذایی بهینه وزین آنرا برای اولین بار در ایران تولید کرده است. این شرکت دارای چند خط تولید مجزا برای تولید مارگارین سفره و مارگارین صنعتی بوده و جهت طرح توسعه خود نیز در حال همکاری با شرکت بهین سازان بدیع می باشد. لازم به ذکر است که اولین خط تولید مارگارین سفره در این کارخانه و در ایران، توسط متخصصین شرکت بهین سازان بدیع اجرا شده است و این شرکت توانایی طراحی، تولید، ساخت و اجرای صفر تا صد خطوط تولید مارگارین سفره و مارگارین صنعتی را با رعایت استانداردهای شرکت گرستنبرگ دانمارک داراست که شرکت فوق الذکر قدیمی ترین و معروف ترین شرکت سازنده ی خطوط تولیدی مارگارین در اروپا و در دنیا به شمار می رود.

خطوط تولید مارگارین

مقالات مارگارین

واحد(Chilling)  یا سردساز

واحد(Chilling)  یا سردساز: بعد از امولسیفیکاسیون ،امولسیون را به یک مبدل حرارتی منتقل میکنند. این مبدل حرارتی معمولاً شامل سیلندر های سرد ساز متحدالمرکز از

مشاهده کامل

فرآیند تولید مارگارین

امروزه فرمولاسیون های متعددی در صنعت مارگارین مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجا که روغن به عنوان ماده اولیه مارگارین بایستی دارای ویژگی های مناسب

مشاهده کامل

ترجمه وگرد آوری توسط تیم توسعه تحقیق بهین سازان بدیع 

کپی با ذکر  منبع ایرادی ندارد.

فرم تماس​